هیوندای Equus لیموزین
 
classic car
 
شنبه 5 / 10 / 1391برچسب:, :: 11:28 ::  نويسنده : مرصاد ماشین چیان

چه کسی باور می کند که هیوندای بتواند اتوموبیلی را با قیمت بیش از 120 هزار دلار بفروشد؟ هیوندای که تاکنون اتوموبیلهای ارزان اما پیشرفته تولید می کرد، می خواهد پا در کفش بزرگان کند!

این است گل سرسبد محصولات لوکس هیوندای، لیموزین Equus با آرم و شمایلی متفاوت و نشان تجاری جدید که اینک بصورت کشیده تر درآمده و قلب مرسدس کلاس اس و بی ام و سری 7 را نشانه رفته است. گرچه نوآوری خاصی در طراحی آن دیده نمی شود و باید آن را همانند جنسیس ترکیبی از طرح های موفق سایر خودروسازان برتر و پیشرو دانست، اما باید بیاد بیاوریم که در آغاز تولید لکسوس نیز همین روند در جریان بود و لکسوس را به تقلید از بنز متهم می کردند.

طول این اتوموبیل 30 سانتی متر از مدل سدان کشیده تر است و با موتور 8 سیلندر 5 لیتری خود دیگر حرفی برای گفتن نخواهد گذاشت. البته مدل پایه با موتور 290 اسبی و 3.8 لیتری ارائه خواهد شد. این همان موتور 3800 معروف هیونداست که روی اپیروس هم قرار دارد. موتور دوم نیز 4.6 لیتری و 400 اسب بخاری خواهد بود!

قیمتها نیز هوش از سر آدم می پرانند. مدلهای سدان معمولی با قیمت 60 هزار دلار و مدلهای لیموزین از 113000 تا 123000 دلار. هیوندای البته هنوز زمانی را برای عرضه در بازار آمریکا اعلام نکرده است. بنابراین ابتدا باید منتظر مدل سدان باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانستنی های خودرویی و آدرس khodro_shenasi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 16790
تعداد مطالب : 388
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1